Hulp nodig?

Het is erg druk bij onze klantenservice. De wachttijden zijn daardoor lang. Heb je vragen over je nieuwe tarieven of over Prinsjesdag? Bekijk onze antwoorden op veelgestelde vragen.  

Waar kunnen we je mee helpen?

Stel je vraag aan Robin, onze chatbot

  • Geen wachttijd
  • Robin geeft razendsnel antwoord op je vragen
  • 24 uur per dag chatten

Start met chatten

Live chatten met een medewerker
Kom je er met Robin niet uit? Dan verbindt hij je tijdens openingstijden door met een medewerker. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur. Let op: het kan druk zijn in onze live chat, waardoor je misschien niet meteen geholpen wordt.

Contact met Essent

Chatten

Stel je vraag aan onze chatbot Robin, wanneer je maar wilt. Kom je er niet uit? Dan verbinden we je tijdens openingstijden door met een medewerker.

Let op: het kan druk zijn in onze live chat, waardoor je misschien niet meteen geholpen wordt.

Chat met ons

Bellen

We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

Let op: het kan druk zijn aan de telefoon, waardoor je misschien niet gelijk geholpen wordt.

Bel met 0900 - 1550

Social media

We reageren op sociale media op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

Storing melden

Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is. Zelf een storing melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer: 0800 – 9009.

Klacht doorgeven

Wat je klacht ook is, je geeft hem makkelijk online door via onze chat. Onze medewerkers staan voor je klaar om het op te lossen.

Heb je een klacht over de termijn waarbinnen wij je hebben geïnformeerd over de verhoging van je variabele tarieven? Geef deze door via antwoordconsumenttovk@essent.nl.