Hulp nodig?

Het is erg druk bij onze klantenservice. Heb je vragen over je nieuwe tarieven of over de tegemoetkoming van € 190? Bekijk onze antwoorden op veelgestelde vragen.

Contact met Essent

De medewerkers van de receptie op ons kantoor kunnen je vragen helaas niet beantwoorden. We helpen je graag via telefoon of social media. 

Chatten

Stel je vraag aan onze chatbot Robin, wanneer je maar wilt. Kom je er niet uit? Dan verbinden we je tijdens openingstijden door met een medewerker.

Let op: het is op dit moment niet mogelijk om met een medewerker te chatten. We willen je zo goed mogelijk helpen met je energievragen. Daarom helpen we je graag persoonlijk aan de telefoon.

Chatten met Robin

Bellen

We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

Bel met 0900 - 1550

 

Social media

We reageren op sociale media op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

Storing melden

Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is. Zelf een storing melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer: 0800 – 9009.

Klacht doorgeven

Onze medewerkers staan voor je klaar om het op te lossen. Je kan je klacht makkelijk doorgeven via de telefoon.

Meer over klachten doorgeven