Klacht doorgeven

We doen ons best om je zo goed te helpen. Heb je toch een klacht? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Bekijk welke stappen je kunt nemen.

Wat kun je doen?
  • Wat je klacht ook is, je geeft hem makkelijk door via 0900 - 1550. Onze medewerkers staan voor je klaar om het op te lossen.

  • Ben je niet tevreden met onze oplossing? Stuur ons dan een e-mail.

    Vermeld onderstaande punten zo duidelijk mogelijk in je e-mail: 

    • Naam
    • Klantnummer
    • Omschrijving van je klacht
    • Gewenste oplossing
    • Voeg eventueel een bijlage toe om je klacht te verduidelijken. 

    Je krijgt binnen 13 werkdagen na ontvangst van je e-mail een reactie van ons. 

     
  • Komen we er samen niet uit en wil je onafhankelijk advies van een derde partij? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie of het Europese ODR platform

    Gaat je klacht over het prijsplafond? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Energie Prijsplafond.