Mijn contract

Je energiecontract heb je altijd snel bij de hand via Mijn Essent. Hier regel je snel en eenvoudig al je energiezaken. Heb je een vraag over je contract? We helpen je graag.

Startdatum aanpassen

Wil je je nieuwe contract later in laten gaan? Dan pas je makkelijk je startdatum aan in Mijn Essent. Neem contact met ons op als de levering binnen 2 dagen start. Dan helpen we je om dit snel te regelen.

Contract verlengen

Momenteel hebben we geen verlengaanbod met vaste prijzen voor je. Dat is omdat de energieprijzen nu te hoog zijn om je een goed aanbod te doen. Zodra we weer een verlengaanbod met vaste prijzen voor je hebben, dan vind je dat in Mijn Essent.

Contract opzeggen

Jammer dat je overweegt om je contract op te zeggen. We willen graag dat je tevreden bent. Je regelt je opzegging online of telefonisch. Wat jij fijn vindt.

Einddatum contract

Op zoek naar de einddatum? Deze vind je op het energiecontract. De einddatum staat ook in Mijn Essent. Je contract loopt tot en met de einddatum die je daar ziet staan.

Ken je Thuisvoordeel al?

Speciaal voor jou als klant hebben we Thuisvoordeel. Met dit klantprogramma krijg je tot wel 10% extra korting op je stroomtarief. Daarnaast verrassen we je regelmatig met een cadeautje en krijg je extra voordeel op bijvoorbeeld isolatie en cv-onderhoud. Meer weten?
Freek Thuisvoordeel

Veelgestelde vragen over het energiecontract

Staat je vraag er niet bij?

Bekijk de veelgestelde vragen over andere onderwerpen of stel ons je vraag.