Lukt het even niet om te betalen? Dat is niet erg. Bij veel klanten helpt het om de betaling eenmalig uit te stellen. Je moet het bedrag dan nog steeds betalen, maar op een later moment. Je mag maximaal 2 keer per jaar een betaling uitstellen. Wil je dit? Neem dan contact met ons op. We kijken samen naar je situatie en spreken af wanneer je betaalt.
Komt de afschrijving vaker op een onhandig moment? Bijvoorbeeld op de 12e van de maand, terwijl je je salaris op de 25e krijgt? Geen probleem. Pas je betaaldatum makkelijk zelf aan in Mijn Essent. Je kiest dan zelf op welke dag je betaalt. Wel zo fijn.
Op de website van Geldfit vind je veel handige tips over geldzaken. Doe gratis en anoniem de Geldfit-test en krijg meteen persoonlijk advies. Of ontdek met de potjes-check of je toeslagen kunt krijgen.
Wil je liever iemand spreken die met je meedenkt? Chat of bel dan met Geldfit.
Ook de gemeente staat voor je klaar als je vragen of zorgen hebt over geldzaken. Je kunt de gemeente bijvoorbeeld bellen voor hulp bij het betalen van schulden. Dit heet schuldhulpverlening.
Wij kunnen je ook aanmelden voor schuldhulpverlening. Wil je dit? Print het formulier, vul het in en stuur het naar Postbus 526, 5201 AM ’s-Hertogenbosch.
Geen zorgen. We sluiten je niet zomaar af waardoor je ineens geen stroom of gas kunt gebruiken. Het is wel belangrijk dat je snel om hulp vraagt als je niet kunt betalen. Zo voorkom je dat het erger wordt.