Hulp nodig?
We staan voor je klaar

Deze vragen worden vaak aan ons gesteld

De maatregelen rond de corona-pandemie raken ons allemaal. Ook Essent-klanten. Natuurlijk kun je op ons blijven rekenen en staan we voor je klaar om je vragen te beantwoorden. We zijn gewoon bereikbaar zoals je van ons gewend bent. Lees hier meer over de vragen die veel klanten ons nu stellen.

We laten het weten als we je meterstanden nodig hebben. Bijvoorbeeld voor je jaarrekening, verhuizing of als je een nieuwe klant bent.

  • Heb je een mail ontvangen? Gebruik de link in de e-mail voor het doorgeven van je meterstanden.
  • Heb je een meterstandenkaart ontvangen? Geef je meterstanden dan online aan ons door. Je kunt je meterstandenkaart ook invullen en per post aan ons terugsturen.

Verhuizen is al druk genoeg. Daarom helpen we je bij het verhuizen van je energiecontract. Geef je verhuizing door in Mijn Essent. Doe dit uiterlijk 1 dag voor de sleuteloverdracht. Deze gegevens heb je nodig:

  • de datum waarop je de sleutel van je nieuwe huis ontvangt
  • de datum waarop je de sleutel van je oude huis inlevert (deze kun je later online zelf aanpassen)
  • je nieuwe adres

Dat kan bij ons! Maak een afspraak voor een adviesgesprek of vraag direct een offerte aan.

Wil je weten of wij de opzegvergoeding, de boete die je aan je vorige leverancier hebt betaald, aan jou terugbetalen? En hoe je dat aanvraagt? Of wil je weten of je bij Essent een opzegvergoeding betaalt als je het contract eerder opzegt? We leggen het graag aan je uit.

Kom je er toch niet uit?

Bel ons


We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten