Inloggen Mijn Essent

Contact met Essent

Wij vinden dat u ons altijd en gemakkelijk moet kunnen bereiken. Kies de manier die bij u past. Bent u ondernemer of ZZP'er? Neem dan contact op met onze Ondernemersdesk.

Direct online contact

  • Stel uw vraag aan Heleen. Waarschijnlijk heeft u dan al direct een antwoord op uw vraag.
  • Log in op Mijn Essent. Daar kunt u uw persoonlijke energiezaken op ieder moment direct inzien en eenvoudig wijzigen.
  • Stel uw vraag aan ons webcareteam via Twitter of Facebook.

Telefoon

  • Klantenservice: 0900 1550 (€ 0,35 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten).

    U kunt onze Klantenservice bellen op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 13.00 uur. Houd tijdens het bellen uw klantnummer bij de hand. Dat vindt u op alle correspondentie van Essent. Zijn uw meterstanden op uw jaarafrekening niet juist? Bel onze Klantenservice.

  • Wilt u zich aanmelden als nieuwe klant? Bel dan: 0900 9250 (€ 0,35 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). U kunt ons bereiken op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 13.00 uur.

  • Storing?
    Is er een storing aan uw meter of heeft u vragen over (kosten van) uw netwerk of meter neem dan contact op met uw netbeheerder.

  • ContractCheck
    Wilt u graag leveringstarieven vergelijken? Of heeft u een aanbod van een andere leverancier ontvangen? U kunt ons altijd bellen voor een ContractCheck. Dan kijken we samen wat het beste past bij uw situatie. Zo weet u met één telefoontje meteen of u nog goed zit.

E-mail

Stuur een e-mail aan de Klantenservice via dit online contactformulier als u stroom en/of gas afneemt. Heeft u een klacht? U bent sneller geholpen als u belt. Als u wilt kunt u ons klachtformulier invullen.
U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie op uw vraag of klacht.