Stel ons uw vraag

We hebben alle veelgestelde vragen al voor u op een rijtje gezet. Zo vindt u eenvoudig en snel een antwoord op uw vraag. Staat uw vraag er niet bij? Bekijk hier onze andere mogelijkheden en kies zelf hoe u contact met ons op wilt nemen.

Naar de veelgestelde vragen

Stuur een bericht

Stuur ons snel en eenvoudig een bericht via het contactformulier.

We reageren binnen vijf werkdagen.

Contact via social media


Op Facebook en Twitter zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 - 20:00 uur en op zaterdag van 9.00 - 13.00 uur.

Bel ons

Heeft u het antwoord op uw vraag nog niet gevonden? Bel ons via 0900 1550.

- € 0,35 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten
- Bereikbaar op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op
zaterdag van 9.00 - 13.00 uur
- Met uw klantnummer bij de hand kunnen we u sneller
helpen. Waar vind ik mijn klantnummer?

Adresgegevens

Essent Retail Energie BV
Willemsplein 4
5211 AK
's-Hertogenbosch

Kvk-nummer: 13 04 16 11
Btw-nummer: NL807370447B01

Storing?

Bel het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom

0800-9009

Een klacht doorgeven

Een klacht doorgeven kan eenvoudig via het klachtenformulier.

We reageren binnen vijf werkdagen.

ContractCheck

Wilt u weten of u nog goed zit met uw contract bij Essent? U kunt ons altijd even bellen voor een ContractCheck.

Ondernemersdesk

Bent u ondernemer of ZZP'er? Neem dan contact op met onze Ondernemersdesk.