Service & contact

Snel geholpen, snel door met ondernemen

Deze vragen stellen veel klanten ons

U kunt uw meterstanden online doorgeven aan ons. Weet u niet precies hoe u uw meterstanden af moet lezen? We geven u graag uitleg over het aflezen van uw meter.

In Mijn Essent Zakelijk kunt u uw termijnbedrag verhogen of verlagen. Met de Verbruiksmanager vergelijkt u uw werkelijke verbruik met uw verwachte verbruik. Op basis van het verschil krijgt u meteen een advies over uw nieuwe termijnbedrag. Zonder meterstanden kunt u uw verbruik maximaal 20% verhogen of verlagen.

Verander mijn termijnbedrag.

Na elk leveringsjaar krijgt u een jaarafrekening van ons. In Mijn Essent Zakelijk kunt u zien wanneer u uw jaarafrekening krijgt.

U kunt uw contract telefonisch opzeggen via 0800 377 36 81. Bijvoorbeeld als één van uw panden sluit, als uw bedrijf stopt of bij overlijden. Als u overstapt naar een andere energieleverancier, hoeft u dat niet bij ons te melden. Wij regelen uw overstap samen met uw nieuwe leverancier.

Als het niet lukt om in te loggen, kunt u een aantal dingen doen:

  • Controleer uw gebruikersnaam. Soms moet u een 0 voor uw klantnummer zetten;
  • Controleer of uw wachtwoord goed is ingevuld. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig;
  • Vraag nieuwe gegevens aan. Dat kan direct onder het inlogveld.

Uw regioteam helpt u persoonlijk

Snel geholpen, snel weer door met ondernemen! Uw vaste regioteam is betrokken bij uw regio en onderneming. Het team staat voor u klaar als u vragen heeft. En in Mijn Essent Zakelijk regelt u veel zaken gewoon zelf, op het moment dat het u uitkomt.

Contact met Essent