Het veilig regelen van je energiezaken staat bij ons voorop. We helpen je graag om internetfraude en valse e-mails tegen te gaan. Bekijk onze tips.

Service & contact

Snel antwoord op je vraag!

Antwoorden op veelgestelde vragen

De Coronamaatregelen raken ons allemaal. Natuurlijk kun je op ons blijven rekenen en staan we voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. We zijn gewoon bereikbaar zoals je van ons gewend bent. Lees de veelgestelde vragen over Corona  

We hebben de berekening in het Energierapport aangepast. Sinds 11 april 2020 rekenen we niet meer met gemiddelde kosten, maar met je persoonlijke kosten. Daardoor sluit het rapport beter aan bij je jaarrekening.

In Mijn Essent Zakelijk pas je je termijnbedrag eenvoudig aan. Met de Verbruiksmanager vergelijk je je werkelijke verbruik met je verwachte verbruik. Op basis van het verschil krijg je meteen een advies over je nieuwe termijnbedrag. Zonder meterstanden kun je je termijnbedrag maximaal 20% verhogen of verlagen.

Termijnbedrag aanpassen

Wil je een contract opzeggen omdat je een pand sluit, als je bedrijf stopt of bij overlijden? Bel dan naar 0900 1466. 

Stap je over naar een andere energieleverancier? Dan hoef je daar zelf niets voor te doen. Wij regelen de overstap samen met je nieuwe leverancier. 

Vervelend. Heb je deze tips al geprobeerd?

  • Controleer je gebruikersnaam. Soms moet je een 0 voor je klantnummer zetten.
  • Controleer of je wachtwoord goed is ingevuld. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
  • Lukt het nog niet? Vraag dan nieuwe gegevens aan. Dat kan direct onder het inlogveld.

Contact met Essent