Op zoek naar advies?

We staan voor je klaar

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Controleer of je e-mailadres en wachtwoord goed zijn ingevuld. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
  • Lukt het nog niet? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Dat kan direct onder het inlogveld.
Pas makkelijk en snel je termijnbedrag aan in Mijn Essent Zakelijk. Doe meteen de TermijnCheck om te zien of je termijnbedrag nog past bij de tarieven en je verbruik. Je krijgt een advies over je nieuwe termijnbedrag en kan deze ook gelijk aanpassen. Zonder meterstanden kun je je termijnbedrag maximaal 20% verhogen of verlagen.
Zeg je je contract op, omdat je stopt met je bedrijf, een pand sluit of vanwege een overlijden? Bel dan naar 0900 1466. 

Stap je over naar een andere energieleverancier? Dan hoef je daar zelf niets voor te doen. Wij regelen de overstap samen met je nieuwe leverancier.
Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op je adres is. Zelf een storing melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer: 0800 – 9009.

Kom je er niet uit?

E-mail ons

Zakelijke klanten kunnen ons bereiken op ondernemersdesk@essent.nl. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie. 

Ben je geen zakelijke klant? Neem dan op een andere manier contact met ons op.

Bel ons

We zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.

Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

Bel met 0900 - 1466