Het veilig regelen van je energiezaken staat bij ons voorop. We helpen je graag om internetfraude en valse e-mails tegen te gaan. Bekijk onze tips.

Op zoek naar advies?

We staan voor je klaar

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Controleer je gebruikersnaam. Soms moet je een 0 voor je klantnummer zetten.
  • Controleer of je wachtwoord goed is ingevuld. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
  • Lukt het nog niet? Vraag dan nieuwe gegevens aan. Dat kan direct onder het inlogveld.

Pas makkelijk en snel je termijnbedrag aan in Mijn Essent Zakelijk. Doe meteen de Termijncheck om te zien of je werkelijke verbruik nog steeds klopt met wat je verwacht had. Op basis van het verschil krijg je een advies over je nieuwe termijnbedrag en kun je deze ook gelijk aanpassen. Zonder meterstanden kun je je termijnbedrag maximaal 20% verhogen of verlagen.

De coronamaatregelen raken ons allemaal. Natuurlijk kun je op ons blijven rekenen. We zijn gewoon bereikbaar zoals je van ons gewend bent en staan klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Bekijk ook de veelgestelde vragen over corona om op de hoogte te blijven. 

Zeg je je contract op, omdat je stopt met je bedrijf, een pand sluit of vanwege een overlijden? Bel dan naar 0900 1466. 

Stap je over naar een andere energieleverancier? Dan hoef je daar zelf niets voor te doen. Wij regelen de overstap samen met je nieuwe leverancier.

Kom je er niet uit?

Bel ons

We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur.

Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.