Inloggen

Hulp bij het inloggen

Lukt het niet om in te loggen in Mijn Essent? Wij helpen je graag!

Probeer deze tips

  • Vul de gebruikersnaam in die bij ons bekend is en gekoppeld is aan je account.
  • Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan.
  • Heb je je gebruikersnaam gewijzigd naar je e-mailadres? Goed bezig. Gebruik je e-mailadres om in te loggen.
  • Vul je huidige inloggegevens handmatig in. Misschien staan je oude inloggegevens nog automatisch opgeslagen en dan lukt inloggen niet.
  • Verwijder de cookies en tijdelijke internetbestanden in je browser.
  • Ben je langer dan 3 maanden geen klant meer bij ons? Dan kun je niet meer inloggen.
Foto van 2 personen bij een laptop

Nog geen toegang tot Mijn Essent?

In Mijn Essent regel je zelf je energiezaken 24/7 online. Waar en wanneer het jou uitkomt. Heb je nog geen account?

Op dit moment is het niet mogelijk om zelf een account aan te maken. Neem contact met ons op.

Voorbeeld van termijnbedrag wijzigen in Mijn Essent

Log je nog in met je gebruikersnaam?

Vanaf nu gebruik je je e-mailadres om in te loggen in Mijn Essent. Heb je je gebruikersnaam nog niet gewijzigd naar je e-mailadres? Geen probleem. Dit regel je eenvoudig zelf door met je gebruikersnaam in te loggen. Je krijgt dan het verzoek om je e-mailadres door te geven.

Inloggen met meerdere klantnummers

Heb je meerdere klantnummers in 1 account en wil je inloggen met hetzelfde e-mailadres? We snappen dat dat handig is.
Goed nieuws: het kan. We moeten dan wel eerst je klantnummers aan elkaar koppelen. Neem contact met ons op, dan regelen we het voor je.

Ook handig om te weten over inloggen

Je wachtwoord wijzig je makkelijk zelf in Mijn Essent. Gebruik je huidige wachtwoord om in te loggen.

Gebruik je onze app? Dan ga je voor het wijzigen van je wachtwoord naar je persoonlijke gegevens.

Let op: je nieuwe wachtwoord moet bestaan uit 8 tekens, hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens. Ook mag je niet meer dan 2 dezelfde tekens achter elkaar gebruiken.

Als je klant bij ons wordt sturen we je een e-mail om je account voor Mijn Essent te activeren. Lukt het niet om in te loggen? Probeer dan deze tips:

  • Vul de gebruikersnaam in die bij ons bekend is en gekoppeld is aan je account.
  • Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan.
  • Verwijder de cookies en tijdelijke internetbestanden in je browser.
  • Heb je onlangs je gebruikersnaam gewijzigd naar je e-mailadres? Gebruik dan je e-mailadres om in te loggen in plaats van je gebruikersnaam.
  • Vul je huidige inloggegevens handmatig in. Misschien heb je je inloggegevens onlangs gewijzigd. Maar staan je oude inloggegevens nog automatisch opgeslagen.
  • Heb je onlangs je inloggegevens voor de VerbruiksManager+ app gewijzigd? Gebruik je nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord dan ook om in te loggen in Mijn Essent.
  • Je kunt niet meer bij ons inloggen als je langer dan 3 maanden geen klant meer bij ons bent.

Inloggen met meerdere klantnummers? Dat kan! Koppel meerdere klantnummers aan 1 account, en log in met hetzelfde e-mailadres. We moeten dan wel eerst je klantnummers aan elkaar koppelen. Neem hiervoor contact met ons op.

Heb je nog geen account? Op dit moment is het niet mogelijk om zelf een account aan te maken. Neem contact met ons op.

We werken dagelijks aan het verbeteren van onze klantenservice. Soms is Mijn Essent daarom even niet bereikbaar en vragen we je om later terug te komen. Zie je die melding niet? Probeer onze tips: