Nieuwe klant

Fijn dat u klant bij ons bent of wilt worden. Wij zorgen ervoor dat uw aanmelding makkelijk en snel geregeld is en zeggen uw huidige overeenkomst voor u op.

Vraag en antwoord

  • Hebben jullie een mooi aanbod voor mij?
    U vindt ons actuele aanbod voor bestaande en nieuwe klanten online.

    Wilt u graag persoonlijk advies? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe meld ik mij aan als nieuwe klant?
    Wij heten u van harte welkom als nieuwe klant. Aanmelden kan eenvoudig online.
  • Kan ik met spoed stroom en/of gas geleverd krijgen?

    Voor een snelle levering van stroom en/of gas neemt u telefonisch contact op met onze klantenservice.

  • Waarom moet ik een waarborgsom betalen?

    U betaalt alleen een waarborgsom als:

    • uw contract eerder door ons is beëindigd en u weer klant wilt worden
    • u een betaalachterstand heeft en uw contract binnenkort beëindigd wordt, terwijl u toch graag klant wilt blijven

    Meer informatie over deze waarborgsom vindt u in de brief die u ontvangen heeft.

  • Wanneer gaat mijn contract in?

    U ontvangt per e-mail of brief een bevestiging van uw aanmelding. In deze bevestiging staat de ingangsdatum van uw contract.

    Heeft u na ontvangst van deze bevestiging de startdatum van uw contract zelf nog aangepast? Dan heeft u ook hiervan een e-mail of brief ontvangen met de aangepaste startdatum.

  • Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding?

    Na uw aanmelding ontvangt u binnen 24 uur een aanmeldbevestiging per e-mail of binnen 7 werkdagen per post. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Wanneer krijg ik mijn welkomstcadeau of welkomstkorting?

    U ontvangt per e-mail of brief een bevestiging van uw aanmelding. Hierin staat precies wanneer en hoe u uw welkomstcadeau of -korting krijgt.

  • Hebben jullie een aanbod voor alleen stroom of alleen gas?

    Neem contact op met onze klantenservice en bekijk samen welk aanbod het beste bij u past.