Klantenservice
Nieuwe klanten

Nieuwe klanten

Fijn dat je klant bij ons bent of wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je aanmelding makkelijk en snel geregeld is en zeggen je huidige overeenkomst voor je op.

Vraag en antwoord

Wij hebben altijd een mooi aanbod. Voor bestaande én nieuwe klanten.

Welkom! Aanmelden is simpel en zo geregeld.

Ja, dat kan. Bel ons, dan gaan we het regelen voor je.

Als je een waarborgsom moet betalen, dan komt dat door je betaalverleden.

  • Betaal je je facturen op tijd? Dan krijg je de waarborgsom natuurlijk weer terug. 
  • Betaal je je facturen niet op tijd? Dan verrekenen we je achterstand met de waarborgsom.

Je krijgt na 3 jaar je waarborgsom terug als je je facturen op tijd hebt betaald. Is er toch nog een achterstallige betaling geweest dan verlengen we de termijn met een jaar. 

Stap je binnen de gestelde termijn van 3 jaar over naar een andere leverancier? Dan verrekenen we de waarborg met het saldo dat ontstaat na het opmaken van de eindrekening. Als er nog een tegoed overblijft, dan betalen we dit binnen 2 werkdagen uit.

Bij je aanmelding als nieuwe klant ontvang je een e-mail of brief. Hierin staat de datum waarop je contract start.

Binnen 2 weken na het starten van de levering, brengen we je eerste termijnbedrag in rekening. 

Betaal je handmatig, dan heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Betaal je via automatische incasso, dan zie je in Mijn Essent op welke datum we het termijnbedrag afschrijven.

Nadat je je hebt aangemeld als klant, ontvang je binnen 24 uur een e-mail of binnen 7 werkdagen een brief. Hierin bevestigen we dat we je aanmelding hebben ontvangen.

Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Dat is voor iedereen anders. In de bevestigingsmail van je aanmelding staat precies wanneer en hoe je je welkomstcadeau of welkomstkorting krijgt.