Essent deur aan deur verkoop

Wil je graag persoonlijk advies voordat je een stroom- en gascontract afsluit? Dat kan gewoon bij jou thuis. Onze deur aan deur klantadviseurs trekken van maandag tot en met zaterdag door Nederland om advies te geven over een stroom- en gascontract dat past bij jouw situatie én portemonnee. Zij nemen de tijd om alles goed uit te leggen en beantwoorden al je vragen. Je herkent onze klantadviseurs aan hun Essent kleding en ze kunnen zich natuurlijk altijd identificeren.

Al onze adviseurs zijn bovendien gecertificeerd bij DMCC met betrekking tot toepassen wet- en regelgeving.

D2D

Veilig persoonlijk klantcontact aan de deur

Essent doet er natuurlijk alles aan om alleen op een veilige manier stroom- en gascontracten aan onze klanten te verkopen. Dit doen we onder andere persoonlijk aan de deur, met alleen de beste adviseurs die alle vragen meteen kunnen beantwoorden. De gezondheid van onze (toekomstige) klanten en adviseurs gaat boven alles. Daarom doen al onze adviseurs vooraf een uitgebreide gezondheids- check, zijn de richtlijnen van het RIVM leidend en houden we dit samen met onze branchevereniging CIRE nauwlettend in de gaten.

Infographic

Veelgestelde vragen

Onze klantadviseurs dragen een Essent jas of polo. Je kunt altijd vragen naar hun ID-badge. Al onze klantadviseurs mogen alleen aan de slag als zij de juiste kleding dragen én hun badge bij zich hebben.

Twijfel je of de persoon die bij jou aan de deur kwam wel echt van Essent is? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar via 0900 1550 (gebruikelijke belkosten), op maandag tot en met vrijdag van 8.00-18.00 uur en op zaterdag van 9.00-13.00 uur.

Onze klantadviseur berekent op basis van je huidige verbruik (of geschatte verbruik) en jouw wensen welk stroom- en gascontract het beste bij je past. Je krijgt een e-mail met het aanbod, zodat je het nog kunt doorlezen en je ondertekent de overeenkomst vervolgens digitaal. Je ontvangt vervolgens nog een e-mail met bevestiging van de afgesloten overeenkomst en alle details.

Onze klantadviseurs komen in heel Nederland.

Helaas kan dat nu nog niet. We zijn wel druk bezig om dit in te richten. Wil je nu toch heel graag persoonlijk advies? In bijna alle winkels van BCC zijn Essent klantadviseurs aanwezig, zij helpen je graag.

Jammer om te horen dat je een vervelende ervaring hebt. Je kunt klachten over onze deur aan deur verkoop melden via de Klantenservice. Zij zijn bereikbaar via 0900 1550 (gebruikelijke belkosten), op maandag tot en met vrijdag van 8.00-18.00 uur en op zaterdag van 9.00-13.00 uur.

Jazeker, hierbij onze werkwijze even op een rijtje:

  • We lopen alleen, niet in groepen
  • We vragen altijd eerst of ons bezoek gewenst is en gaan weer weg als dat niet zo is
  • We dragen een mondkapje/gelaatsmasker als een klant dit prettig vindt, ook als we buiten staan
  • Nadat we hebben aangebeld, gaan we direct op 1.5 meter afstand staan van de voordeur
  • We gaan geen woningen binnen en lichten je stroom- en gasaanbieding buiten toe
  • Tekenen voor akkoord doe je zelf, op je eigen tablet of telefoon, zodat er geen fysiek contact is
  • We sturen je de afgesloten overeenkomst per e-mail toe

Onze collega’s op de Klantenservice beantwoorden je vragen na afloop natuurlijk graag. Zij zijn bereikbaar via 0900 1550 (gebruikelijke belkosten), op maandag tot en met vrijdag van 8.00-18.00 uur en op zaterdag van 9.00-13.00 uur.

Dat kan inderdaad. Jouw ervaring is voor ons heel belangrijk. Daarom bellen we steekproefsgewijs nieuwe klanten om te horen hoe ze alles hebben ervaren en welke tips ze nog hebben voor de toekomst.