Alles over opzeggen en verhuizen
Bekijk de veelgestelde vragen en antwoorden.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik het abonnement voor mijn laadpas of laaddruppel stopzetten?
Neem hiervoor contact op met onze laadpaaladviseurs. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Goed om te weten: de opzegtermijn is een maand. Je hoeft niet voor een bepaalde datum op te zeggen.Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik wil mijn Service Contract opzeggen. Hoe doe ik dat?
Neem hiervoor contact op met onze laadpaaladviseurs. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik ga verhuizen. Kan ik mijn laadpaal meenemen?
Dat kan. Neem contact op met een Essent Laadpaaladviseur. Die regelt het voor je.Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik stap over naar een andere energieleverancier. Wat betekent dit voor mijn laadpaal?
Dan verandert er niets en kun je gewoon elektrisch bij ons blijven laden. Je hoeft hiervoor niets aan te passen.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik wil mijn laadpaal laten verwijderen. Hoe regel ik dat?
Voor het verwijderen van je laadpaal neem je contact op met een Essent Laadpaaladviseur. Die helpt je verder.Heeft dit antwoord je geholpen?
Staat je vraag er niet bij?
Ga terug naar het overzicht. Hier vind je alle veelgestelde vragen en lees je hoe je contact opneemt met een Essent Laadpaaladviseur.