Zeer Slechte Communicatie
Ik ben 58 en heb qua elektra nog nooit een andere energieleverancier gehad.
Ben na het overlijden van mijn zoon bij Essent vertrokken. (hij woonde alleen en had ook energie via Essent)
Medewerker Essent toonde geen enkel medeleven na mijn mededeling mbt het overlijden.
Ik) zijn bankrekening is tijdelijk geblokkeerd. Essent) en hoe gaat alles nu betaald worden?
Essent) kan het contract niet op uw naam?
Ik) nee, mag niet van notaris.
Ineens is zijn account compleet weg, kon niet meer inloggen en/of zijn betalingen inzien.
Mail Essent) u heeft achterstand.
Ik) dat kan niet. Ik heb nooit achterstand.
Na controle stond het contract van mijn zoon toch ineens op mijn naam!
Ik) gebeld. Hoe kan dit? Ik heb hiervoor geen akkoord gegeven.
Essent) oh, niet? We gaan het oplossen.
Paar dagen later wordt ik gebeld door een hulpverlening ivm mijn schulden...
Ik) schulden? Waar?
Medewerker hulpverlening) bij Essent.
Daarna direct overgestapt.
Een nette mail met klachten gestuurd maar geen enkele reactie gehad.
Wordt ik een paar weken later gebeld.
Essent) we hebben een leuke aanbieding voor u, komt u bij ons terug, we missen u.
Ik) en mijn mail mbt alle klachten?
Essent) heeft u die naar het juiste adres gestuurd? We kunnen niets vinden.
Ik) zeker het goede adres. Maar kom ook zeker niet terug, al kreeg ik de stroom met geld toe.