Gegevens aanpassen

In Mijn Essent Zakelijk pas je makkelijk je gegevens aan. Zoals je producten, betaalwijze, factuuradres of termijnbedrag.

Verhuizing doorgeven

Gaat je bedrijf verhuizen? Dan verhuist het energiecontract gewoon mee. Geef je verhuizing wel even aan ons door. Dat kan makkelijk online.

Extra adres aanmelden

Nog een pand erbij? Bel ons op 0900 - 1466. Dan regelen wij een extra contract voor je nieuwe pand.

Contract verlengen

Wil je je contract verlengen? Kijk in Mijn Essent Zakelijk of er een verlengaanbod met vaste prijzen klaarstaat. Vergelijk de tarieven met je huidige contract en verleng je contract als dat gunstig is.

Vergelijk je contract met de ContractCheck

Telefonisch contact

Zeker weten dat je nog goed zit met je contract? Je weet het snel met de gratis ContractCheck. Bel:

0900 - 1466

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09.00 - 18.00 uur

Voordelen ContractCheck

  • Snel en persoonlijk advies op maat
  • Binnen 5 minuten geregeld
  • Altijd de beste aanbieding

Contract opzeggen

Wil je een contract opzeggen omdat je een pand sluit, als je bedrijf stopt of bij overlijden? Bel dan naar 0900 1466.
Stap je over naar een andere energieleverancier? Dan hoef je daar zelf niets voor te doen. Wij regelen de overstap samen met je nieuwe leverancier.

Opzeggen en opzegvergoeding

Bij de meeste energieleveranciers betaal je een opzegvergoeding als je je contract opzegt voor het einde van de looptijd. Ook bij ons. Dat is 15% van de resterende, verwachte waarde van je overeenkomst. We baseren deze waarde op de laatste verbruiksgegevens die bij ons bekend zijn.

Kom je er niet uit?

E-mail ons

Je kunt ons bereiken op ondernemersdesk@essent.nl.

Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.

Bel ons

We zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.

Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

Bel met 0900 - 1466