In Mijn Essent Zakelijk pas je makkelijk je gegevens aan. Zoals je producten, betaalwijze, factuuradres of termijnbedrag.
Gaat je bedrijf verhuizen? Dan verhuist het energiecontract gewoon mee. Geef je verhuizing wel even aan ons door. Dat kan makkelijk online.
Wil je als je contract afloopt energie van ons blijven krijgen? Dat is geen probleem. De levering van stroom en gas loopt gewoon door zoals je gewend bent. We passen je contract wel automatisch aan: van een vast tarief naar een variabel contract met een flexibel tarief. Dat betekent dat de prijs meebeweegt met de marktprijs. We passen twee keer per jaar de prijs aan. Door de huidige omstandigheden op de gasmarkt is het op dit moment helaas niet mogelijk je contract te verlengen met een vast tarief.
Zeker weten dat je nog goed zit met je contract? Je weet het snel met de gratis ContractCheck. Bel:
073 - 850 1383
Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09.00 - 18.00 uur
Wil je een contract opzeggen omdat je een pand sluit, als je bedrijf stopt of bij overlijden? Bel dan naar 0900 1466.
Stap je over naar een andere energieleverancier? Dan hoef je daar zelf niets voor te doen. Wij regelen de overstap samen met je nieuwe leverancier.
Bij de meeste energieleveranciers betaal je een opzegvergoeding als je je contract opzegt voor het einde van de looptijd. Ook bij ons. Dat is 15% van de resterende, verwachte waarde van je overeenkomst. We baseren deze waarde op de laatste verbruiksgegevens die bij ons bekend zijn.
Je kunt ons bereiken op ondernemersdesk@essent.nl.
Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
We zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.
Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.