8 november 2018

Leestijd: 1 minuut

"Goede service is belangrijk. Ik word er blij van als een klant blij is."

In de miniserie Powered by Essent vertellen ondernemers met trots over hun bedrijf. Over wat hen energie geeft én over hoe zij zorgen dat hun energie goed geregeld is. Deze keer: A. Hamraz, van The Bike Doctor.

Klanten blij maken met service

Als fietsenmaker geeft A. Hamraz, eigenaar van The Bike Doktor, altijd een beetje extra service. Hij maakt graag klanten blij met een mooie fiets of een vakkundige reparatie. In zijn fietsenwinkel The Bike Doktor komen zijn klanten dan ook graag terug.

"Als ik zie dat iemand blij is, dan word ik daar ook blij van."

Bekijk hier het ondernemersverhaal van The Bike Doctor:

Service van de zaak

Meneer Hamraz doet altijd net iextra's bij elke fiets die hij repareert. De fiets even schoonmaken of de rem goed afstellen bijvoorbeeld. Want service vindt hij belangrijk. Ook als hij zelf klant is. "Essent levert energie én wil mensen tevreden houden. Hoe? Met hele goede service. Want als de service goed is, dan doe je iets goeds voor de mens. En op die manier maak je mensen blij." 

De voordelen van onze service:

  • jouw kennispartner in energie, met pro-actief advies;
  • bespaar energie en kosten met de gratis EnergieFitScan;
  • regel 24/7 gemakkelijk je zaken online.

Een duurzame wereld & duurzame relaties

Met de uitbreiding van de productie van groene stroom uit hernieuwbare bronnen, zoals wind en zon werken we aan een duurzamere wereld. Met diensten zoals de EnergieFitScan stellen we ook ondernemers in staat om duurzamer te ondernemen en kosten te besparen. 

Duurzaamheid bij Essent betekent ook dat we ook aandacht hebben voor onze sociale rol. Mensen staan bij ons nadrukkelijk voorop: klanten, medewerkers en partners. Via ‘Powered by Essent’ willen we jou als ondernemer een platform bieden voor je ondernemersverhaal.