30 juli 2020
De aankomende dagen beloven warme, zonnige dagen te worden met temperaturen die lokaal boven de 30 graden uitkomen. Hoewel we tot nu toe te maken hebben met een kwakkelzomer, vroeg energiebedrijf Essent zich af welke maatregelen Nederlanders nemen om hun huis koel te houden. Onderzoeksbureau MeMo2 zocht het uit.
MeMo² is een onafhankelijk onderzoeks- en consultingbureau gespecialiseerd in het meten, kwantificeren en optimaliseren van reclame-effecten en het bieden van big data en modeling solutions. MeMo² stelt adverteerders, bureaus en uitgevers in staat om de effectiviteit, accountability en ROI van crossmedia-investeringen (televisie, online, radio, print, outdoor, mobiel, evenementen en/of sponsoring) significant te verbeteren.
* Over het onderzoek
Het onderzoek is uitgevoerd onder ruim 1.400 Nederlanders aan de hand van het crossmediale platform THX., ontwikkeld door MeMo². Adverteerders kunnen hiermee dagelijks monitoren hoe hun campagnes presteren. Zo wordt het crossmediale bereik inzichtelijk gemaakt, maar kan men ook een blik werpen op merkeffecten en de effecten van online en offline retailbezoek. Daarnaast biedt THX. de mogelijkheid om vliegensvlug meningen te verzamelen.
Vragen over het onderzoek kunnen worden gestuurd naar info@memo2.nl.
Hannah van der Weg
Senior Woordvoerder
hannah.van.der.weg@essent.nl
+31(0)736861299
Bent u op zoek naar de klantenservice, klik hier.