Essent review

De ervaringen van onze klanten

Bekijk de Essent ervaringen

We zijn blij met onze klanten. Daarom blijven we onze producten en services verbeteren. Dit kan niet zonder de ervaringen van onze klanten. Benieuwd naar wat onze klanten van ons vinden? We delen de Essent reviews graag met je. Handig bij de keuze voor een energieleverancier!

  • 100% groene stroom
  • Klantprogramma Thuisvoordeel
  • Eenvoudig overstappen
  • Klantoordeel: 8,1
8.1
47538 onafhankelijke beoordelingen via Klantenvertellen.nl
88% beveelt Essent aan
Klanten vertellen logo
Klanten vertellen logo
10
Ben al heel lang bij essent
Beveelt ons aan
Prima
26-04-2024
Karel, Landgraaf
8
mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed
Beveelt ons aan
mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed
24-04-2024
Jack Boumeester, Breda
1
Een duurder aanbieding!!!
09-04 heb ik een van de medewerkers gesproken. Wij kregen namelijk het 1e aanbod via de mail. Wegens een aanbod van EnergieDirect zouden wij een nieuw aanbod krijgen, wat beter / scherper moest zijn dan die wij nu al hadden. Nu krijgen wij een aanbod dat duurder is!! Wij vinden dit niet heel netjes hoe het is gegaan. Daarna hebben wij ze vanmiddag gebeld omtrent een nieuw aanbod. Hier kon ze niet op ingaan omdat zij geen aanbieding mag/kan doen. Samengevat worden we afgewimpeld met een nee en een DUURDER abonnement dan we als 1e instantie hadden. Heel bizar! Nu is het vervelende dat het aanbod van EnergieDirect ook al is afgelopen…! Let dus op met een gekregen aanbieding!
24-04-2024
Ivo, Boxmeer
8
Goede klantvriendelijkheid
Beveelt ons aan
Essent legt netjes uit over het aanbieden van een contract.
24-04-2024
Theo, Geleen
2
medewerker heeft mijn energiecintract geannuleerd
Beveelt ons aan
had een contract afgesloten klant nr 0172289900 bij essent. medewerker heeft 2 dagen voordat de bedenktijd gedaan was kreeg ik meen email dat mijn energiecontract was geannuleerd. Gebeld met essent en hier kreeg ik te horen vaneen zekere jolanda dat een medewerker mijn overeenkomst had geannuleerd. Kon wel een andere overeenkomst aangaan ja ja maar ook met andere voorwaarden i.p.v 0,27.661 kwh moest ik nu 0,29.282 kwh gaan betalen en voor gas i.p.v 1,19.912 moest ik nu 1,25.260 gaan betalen Ja inplaats van deze medewerker er uit te gooien gaan ze een klant wegpesten,alleen omdat deze medewerker over de zeik was dat niet hij maar price-wise een contract met essent voor mij heeft afgesloten.met een extra cashback van 180 euro ook nog Dus of ik krijg mijn eerste contract terug met dezelfde voorwaarden of ik ben weg bij essent en dan zien ze me ook nooit meer terug. ook ga ik kassa,radar en meldpunt benaderen en zal dit bij alle klachten sites die ik maar kan vinden melding maken van dit belachelijk handelen van essent naar een klant toe
24-04-2024
aph lemmens, Tilburg
9
alles is goed geregelt
Beveelt ons aan
ik ben al 10 jaar klant heb nooit problemen
24-04-2024
peter, Tilburg
10
Ben al heel lang bij essent
Beveelt ons aan
Prima
26-04-2024
Karel, Landgraaf
8
Goede klantvriendelijkheid
Beveelt ons aan
Essent legt netjes uit over het aanbieden van een contract.
24-04-2024
Theo, Geleen
8
mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed
Beveelt ons aan
mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed
24-04-2024
Jack Boumeester, Breda
2
medewerker heeft mijn energiecintract geannuleerd
Beveelt ons aan
had een contract afgesloten klant nr 0172289900 bij essent. medewerker heeft 2 dagen voordat de bedenktijd gedaan was kreeg ik meen email dat mijn energiecontract was geannuleerd. Gebeld met essent en hier kreeg ik te horen vaneen zekere jolanda dat een medewerker mijn overeenkomst had geannuleerd. Kon wel een andere overeenkomst aangaan ja ja maar ook met andere voorwaarden i.p.v 0,27.661 kwh moest ik nu 0,29.282 kwh gaan betalen en voor gas i.p.v 1,19.912 moest ik nu 1,25.260 gaan betalen Ja inplaats van deze medewerker er uit te gooien gaan ze een klant wegpesten,alleen omdat deze medewerker over de zeik was dat niet hij maar price-wise een contract met essent voor mij heeft afgesloten.met een extra cashback van 180 euro ook nog Dus of ik krijg mijn eerste contract terug met dezelfde voorwaarden of ik ben weg bij essent en dan zien ze me ook nooit meer terug. ook ga ik kassa,radar en meldpunt benaderen en zal dit bij alle klachten sites die ik maar kan vinden melding maken van dit belachelijk handelen van essent naar een klant toe
24-04-2024
aph lemmens, Tilburg
1
Een duurder aanbieding!!!
09-04 heb ik een van de medewerkers gesproken. Wij kregen namelijk het 1e aanbod via de mail. Wegens een aanbod van EnergieDirect zouden wij een nieuw aanbod krijgen, wat beter / scherper moest zijn dan die wij nu al hadden. Nu krijgen wij een aanbod dat duurder is!! Wij vinden dit niet heel netjes hoe het is gegaan. Daarna hebben wij ze vanmiddag gebeld omtrent een nieuw aanbod. Hier kon ze niet op ingaan omdat zij geen aanbieding mag/kan doen. Samengevat worden we afgewimpeld met een nee en een DUURDER abonnement dan we als 1e instantie hadden. Heel bizar! Nu is het vervelende dat het aanbod van EnergieDirect ook al is afgelopen…! Let dus op met een gekregen aanbieding!
24-04-2024
Ivo, Boxmeer
9
alles is goed geregelt
Beveelt ons aan
ik ben al 10 jaar klant heb nooit problemen
24-04-2024
peter, Tilburg

Essent review? Laat weten wat je van ons vindt!

Bij Essent vinden we de ervaringen van onze klanten belangrijk. We vinden het fijn als klanten deze met ons delen. Heb je een Essent review? Bijvoorbeeld een klacht, of ben je tevreden over ons? Geef het door! We gaan er graag mee aan de slag.

Hebben de positieve Essent ervaringen je overtuigd? Bekijk dan direct onze beste aanbieding voor jou. Zo zorgen we samen voor een fijn thuis. Welkom! En óók als je straks klant bent staan we graag voor je klaar. Met Thuisvoordeel krijg je als klant iets extra’s. Denk aan korting op je stroomtarief, leuke cadeautjes, het sparen van Air Miles of korting op Essent producten.

Echtheid klantreviews

De reviews die op onze site staan worden door klantenvertellen verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.