Informatie Stijgende energieprijzen: bekijk hier meer informatie en check in Mijn Essent welk contract je hebt. Vragen? Chat met ons.

Contact

Voor als je er zelf niet uit komt

Stel ons je vraag

De klantenservice heeft alle veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Zo vind je zelf eenvoudig en snel antwoord op je vraag.

Naar de veelgestelde vragen

Particulier

Social media icoon

Contact via social media

We zitten op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 13.00 uur voor je klaar op Facebook en twitter.

Let op: het is druk en daardoor duurt het langer voor je antwoord krijgt. Lees de informatie over de stijgende tarieven en wat dat voor jouw contract betekent. Je hoeft meestal niets te doen. Toch een vraag? Chat met ons.

Naar Facebook

Naar Twitter

Voor bedrijven

Zakelijk

Heb je een zakelijk contract en wil je contact met ons opnemen? Ga dan naar de klantenservice voor zakelijke klanten.

Bellen kan ook: 0900 1466 (gebruikelijke belkosten).

Naar de klantenservice

Grootzakelijk

Voor vragen over grootzakelijke energie-aansluitingen neem je contact op met onze klantenservice voor grootzakelijke klanten.

Bellen kan ook: 0900 600 9600 (gebruikelijke belkosten).

Naar de klantenservice

Adresgegevens

Hoofdkantoor 's-Hertogenbosch

Postadres
Postbus 1484
5200 BM Den Bosch

Adres
Willemsplein 4
5211 AK, 's-Hertogenbosch


Algemene gegevens
Kvk-nummer: 13 04 16 11
Btw-nummer: NL807370447B01

Kantoor Zwolle

Postadres
Postbus 1484
5200 BM Den Bosch

Adres
Grote Voort 247
8041 BL, Zwolle

Storing?

Bel het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800-9009 (gratis)

Een klacht doorgeven

Ben je niet tevreden en wil je een klacht doorgeven. Dat kan met ons klachtenformulier. We reageren binnen 5 werkdagen.