Gegevens aanpassen

In Mijn Essent Zakelijk pas je makkelijk je gegevens aan. Zoals je producten, betaalwijze, factuuradres of termijnbedrag. 

Verhuizing doorgeven

Gaat je bedrijf verhuizen? Dan verhuist het energiecontract gewoon mee. Geef je verhuizing wel even aan ons door. Dat kan makkelijk online.

Extra adres aanmelden

Nog een pand erbij? Bel ons op 0900 -1466. Dan regelen wij een extra contract voor je nieuwe pand.

Contract verlengen

Wil je ook als je contract afloopt energie van ons blijven krijgen?
Verleng online of bel 0800 377 36 81. 

En als ik niet verleng?

Dan loopt de levering van stroom en gas gewoon door. We passen je contract wel automatisch aan: van een vast tarief naar een variabel contract met een flexibel tarief. Dat betekent dat de prijs meebeweegt met de marktprijs. We passen twee keer per jaar de prijs aan.

Vergelijk je contract met de ContractCheck

Zeker weten dat je nog goed zit met je contract? Je weet het snel met de gratis ContractCheck. Bel:

Image: Contact met Essent073 - 850 1383

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 08.00 - 18.00 uur

 

Voordelen ContractCheck

  • Snel en persoonlijk advies op maat
  • Binnen 5 minuten geregeld
  • Altijd de beste aanbieding

Contract opzeggen

Wil je een contract opzeggen omdat je een pand sluit, als je bedrijf stopt of bij overlijden? Bel dan naar 0900 1466.
Stap je over naar een andere energieleverancier? Dan hoef je daar zelf niets voor te doen. Wij regelen de overstap samen met je nieuwe leverancier. 

Opzeggen en opzegvergoeding

Bij de meeste energieleveranciers betaal je een opzegvergoeding als je je contract opzegt voor het einde van de looptijd. Ook bij ons. Dat is 15% van de resterende, verwachte waarde van je overeenkomst. We baseren deze waarde op de laatste verbruiksgegevens die bij ons bekend zijn.

Contact met Essent