Geef hier uw meterstanden door


Meterstanden

  • Voor

Meterstanden

    Controleer uw gegevens en bevestig uw meterstanden.


    • Voor
    • Opnamedatum

    Meterstanden

    • Deze meterstand wijkt af van onze inschatting. Wat kan een mogelijke oorzaak zijn?

    • Deze meterstand wijkt af van onze inschatting. Wat kan een mogelijke oorzaak zijn?


    U ontvangt voortaan belangrijke informatie over de producten en diensten die u van Essent afneemt op dit e-mailadres in plaats van per post. Heeft u nog geen Mijn Essent-account? Dan maken wij dit automatisch voor u aan. We gebruiken uw e-mailadres niet voor reclamedoeleinden.

    Bedankt voor het doorgeven van uw meterstanden!

    U ontvangt een e-mailbevestiging op .

    Klopt uw e-mailadres niet? U kunt het eenvoudig wijzigen.

    Heeft u nog geen Mijn Essent-account? Dan geven wij u automatisch toegang tot Mijn Essent, zodat u eenvoudig en snel online al uw energiezaken regelt. U ontvangt hiervan een e-mail met inloggegevens.

    De eerste 3 maanden gratis onderhoud voor uw cv-ketel bij een 2-jarig onderhoudsabonnement!

    Wat ga ik betalen?

    Liever uw meterstanden voor stroom terug zien lopen? Dat kan makkelijk met zonnepanelen via Essent.

    Bekijk of uw dak geschikt is

    Meer grip op uw meterstanden? Met de slimme Nest Learning Thermostatâ„¢ bespaart u eenvoudig op energie!

    Korting voor klanten

    Het opgegeven opnamekenmerk wordt niet herkend. Misschien heeft u een tikfout gemaakt?

    Vul opnieuw uw opnamekenmerk en huisnummer in.

    Andere oorzaken

    • U bent ondertussen verhuisd. We gebruiken de meterstanden van de nieuwe bewoner, u hoeft geen meterstanden meer door te geven.
    • U reageert buiten de opnameperiode, meterstanden doorgeven is niet meer mogelijk. Is dit het geval, dan berekenen wij uw meterstanden. Dit kan leiden tot afwijkingen op uw jaar- of eindrekening en in uw maandelijkse termijnbedrag.
    • U heeft ondertussen een slimme meter gekregen. Dan hoeft u uw meterstanden niet meer zelf aan ons door te geven.
    • U bent ondertussen overgestapt naar een nieuwe leverancier. Wij ontvangen automatisch de meterstanden van uw nieuwe leverancier.

    Heeft u een vraag?

    Neem contact op met onze klantenservice.

    Helaas kunnen wij uw meterstanden niet online aannemen. Wij vragen u de meterstanden telefonisch aan ons door te geven op tel nr 0900 1550. Op werkdagen van 08.00-20.00 uur. Zaterdag van 09.00-13.00 uur.

    Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw.