Alles over je energiecontract
Je energiecontract heb je altijd snel bij de hand via Mijn Essent. Hier regel je snel en eenvoudig al je energiezaken. Heb je een vraag over je contract? We helpen je graag.
Mijn contract
Wil je je nieuwe contract later in laten gaan? Dan passen we de startdatum aan. Geen probleem.
Ga naar Mijn Essent en kijk of er een verlengaanbod voor je klaarstaat. Vergelijk de tarieven en verleng je contract als je er zeker van wilt zijn dat je tarieven niet verder stijgen. Zo weet je precies wat je de komende tijd betaalt.
Op zoek naar de einddatum? Deze vind je op het energiecontract. De einddatum staat ook in Mijn Essent. Je contract loopt tot en met de einddatum die je daar ziet staan.
Ga naar Mijn Essent en kijk of er een verlengaanbod voor je klaarstaat. Vergelijk de tarieven en verleng je contract als je er zeker van wilt zijn dat je tarieven niet verder stijgen. Zo weet je precies wat je de komende tijd betaalt.
De einddatum vind je op het energiecontract en in Mijn Essent.
Ja, dat kan zeker!
Het kan gebeuren dat je je bedenkt. Daarom kun je bij ons je contract altijd annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Lees hier hoe het annuleren van je energiecontract werkt. Heb je vóór je annulering al wel energie van ons verbruikt? Dan betaal je alleen voor de geleverde energie.
Je klantnummer is een persoonlijk nummer dat bestaat uit 9 of 10 cijfers en begint met 10, (0)13, (0)15, 16 of (0)17.
Je vindt je klantnummer:
Ja, dat kan in deze situaties:
Neem contact met ons op. Dan helpen we je verder.
We beëindigen je contract alleen als je na meerdere herinneringen je factuur niet hebt betaald. Neem contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Of bekijk de uitleg over het incassoproces. Daar lees je de stappen die we zetten als je niet betaalt en wat je kunt doen als betalen niet lukt.
Bekijk ons beste aanbod voor jou als je alleen stroom wil. Wil je alleen gas? Neem dan contact met ons op.
Bekijk de veelgestelde vragen over andere onderwerpen of stel ons je vraag.