Stel ons uw vraag

We hebben alle veelgestelde vragen al voor u op een rijtje gezet. Zo vindt u eenvoudig en snel een antwoord op uw vraag. Staat uw vraag er niet bij? Bekijk hier onze andere mogelijkheden en kies zelf hoe u contact met ons op wilt nemen.

Stuur een bericht

Stuur ons snel en eenvoudig een bericht via het contactformulier.

We reageren binnen 2 dagen.

Contact via social media


Op Facebook en Twitter zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 - 20:00 uur en op zaterdag van 9.00 - 13.00 uur.

Bel ons

Heeft u het antwoord op uw vraag nog niet gevonden? Bel ons via 0900 1550.

- U betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten
- Bereikbaar op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op
zaterdag van 9.00 - 13.00 uur
- Met uw klantnummer bij de hand kunnen we u sneller
helpen. Waar vind ik mijn klantnummer?

Adresgegevens

Essent Retail Energie BV
Willemsplein 4
5211 AK
's-Hertogenbosch

Kvk-nummer: 13 04 16 11
Btw-nummer: NL807370447B01

Storing?

Bel het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom

0800-9009

Een klacht doorgeven

Een klacht doorgeven kan eenvoudig via het klachtenformulier.

We reageren binnen vijf werkdagen.

ContractCheck

Wilt u weten of u nog goed zit met uw contract bij Essent? U kunt ons altijd even bellen voor een ContractCheck.

Ondernemersdesk

Bent u ondernemer of ZZP'er? Neem dan contact op met onze Ondernemersdesk.