De single Our House uit de Essent commercial ‘Helemaal Thuis’ is opnieuw uitgebracht voor het goede doel. Essent ondersteunt de release van het nummer en doneert de opbrengsten aan stichting ‘Het vergeten Kind’.


Our House

U kent vast wel de nieuwe Essent commercial ‘Helemaal Thuis’ met dat aanstekelijke ‘Our House’ deuntje van Madness. Marjet van den Brand, ex-finalist van The Voice of Holland 2012, zong het nummer opnieuw in voor onze campagne en ontving zoveel positieve reacties dat het nummer nu ook op single is uitgebracht.


Helemaal thuis

Monique van Weert, teammanager Marketingcommunicatie Formule Essent: “De kernboodschap van onze Helemaal Thuis commercial is het herkenbare gevoel van thuiskomen, een fijn huis als de belangrijkste plek op aarde. Onze overtuiging is dat iedereen recht heeft op een fijn en veilig thuis. Zeker kinderen. Daarom schenken we de inkomsten uit deze release aan stichting Het Vergeten Kind.”


Het Vergeten Kind

Our House

Het Vergeten Kind zet zich in voor kinderen die geen fijn thuis kennen (jaarlijks zo’n 38.000 kinderen in Nederland). Ze verbeteren het welzijn van kinderen die mishandeld, misbruikt, verwaarloosd, verstoten of gevlucht zijn en wonen in een opvanglocatie.

Een fijn thuis gun je toch elk kind? Doneer daarom nu!

Meer weten over onze ‘helemaal thuis’ commercial? Lees meer.