Raad van Kinderen - ons jaarverslag 2018

In de afgelopen maanden hebben we samen met onze Raad van Kinderen van basisschool wittering.nl hard gewerkt, zodat zij ons van goede adviezen konden voorzien op ons maatschappelijke vraagstuk. Dat vraagstuk luidde 'Hoe kan Essent ervoor zorgen dat het huis van de toekomst in 2030 bijdraagt aan een betere leefwereld en voor iedereen betaalbaar is?'

Via blogs en vlogs hebben wij onze websitebezoekers en followers op social media op de hoogte gehouden van de vorderingen die werden gemaakt.

We zijn er trots op dat wij vandaag het verslag van dit traject kunnen presenteren. Het is een interactief document waarin we de samenwerking met de Raad van Kinderern beschrijven, de adviezen tonen en onze reactie op de adviezen geven.

Om een tipje van de sluier op te lichten: we gaan zeker aan de slag met zon gerelateerde producten en smart home oplossingen. Maar blader gerust door het jaarverslag 2018, dan krijg je het hele verhaal mee.