30
maart
2018
|
17:35
Europe/Amsterdam

Essent lanceert campagne ‘Lang Leve Thuis’ met André Hazes in de hoofdrol als klant

Van energieleverancier naar brede dienstverlener thuis

Essent start op 10 april haar nieuwe campagne ‘Lang Leve Thuis’, waarbij André Hazes de klant vertolkt die zijn thuis ziet als een plek om energie op te doen. Via een campagne laat Essent met diverse producten en diensten zien dat ze alles in huis heeft voor klanten om het leven te vieren. Essent geeft hiermee invulling aan haar belofte om het leven van haar klanten leuker en makkelijker te maken.

Thuis, een bron van energie
“We zien ‘thuis’ als een bron van energie. Het is een plek om te ontspannen, maar ook een plek waar je energie opwekt, opdoet en het leven kunt vieren. Wij helpen onze klanten daarbij met bijvoorbeeld zonnepanelen op je dak, isolatie en smart home oplossingen om je huis te reguleren. We willen iedereen in staat stellen om zijn eigen leefwereld beter te maken door de inzet van de vele mogelijkheden van energie. We brengen de energietransitie hiermee ook een stapje dichterbij”, aldus Mark van Zon, commercieel directeur Essent en energiedirect.nl. “André Hazes is daarbij voor ons het gezicht van de klant die we als Essent willen helpen op zijn eigen manier mee te doen in de energie transitie."​

Lang Leve Thuis campagne

In de campagne spelen naast Hazes ook zijn gezin en zijn buren een rol. Hazes neemt de kijker mee in de afweging voor de aanschaf van zonnepanelen en laat zien hoe Smart Home oplossingen het leven van hem, zijn vrouw en zijn zoon gemakkelijker maken. En waarbij altijd ruimte is voor een humoristische noot.