Essent helpt consument energie te besparen

22 februari 2016

Essent en andere energiebedrijven slaan via EnergieNederland, belangenbehartiger van vrijwel alle energiebedrijven in Nederland, de handen ineen om consumenten te helpen met het besparen van energie in en om het huis. Daarmee leggen we ons toe op het verminderen van CO2-uitstoot. EnergieNederland lanceerde namens alle energiebedrijven de campagne “sta op uit je stoel.”

EnergieNederland en Essent
22 februari 2016

Sta op uit je stoel

Met deze campagne geeft de sector invulling aan afspraken uit het Energieakkoord en laten we zien dat er concrete oplossingen zijn om de consument te helpen bij energiebesparing. Deze campagne past in de doelstelling van EnergieNederland en Essent om verbindingen te maken tussen de maatschappij, energie-ondernemingen en de politiek.

22 februari 2016

Besparen op energieverbruik

Essent wil zich toeleggen op het verminderen van CO2-uitstoot bij consumenten door klanten te helpen met energiebesparing in en om het huis. Essent biedt, samen met haar (service)partners, een coherent pakket van nieuwe producten en diensten aan voor de consument, die energie verbruikt of opwekt. We doen dit door middel van hoogrendementsketels, zonnepanelen, woningisolatie, raamisolatie en intelligente thermostaten. Zodat je thuis de plek creeert waar je je goed voelt. Want dat is wat mensen belangrijk vinden. Vandaar dat we deze emotionele kant van energiebesparende en duurzame producten en diensten gebruiken om mensen warm te maken voor de energietransitie en CO2-reductie bij de consumenten en bedrijven te realiseren. In de commercial die is gestart vanaf 22 februari toont Essent de Nest thermostaat en helpt zo haar klanten om zelf de regie over hun energieverbruik te nemen.


Geplaatst: 22 februari 2016