Essent Helemaal thuis

07 september 2016

Essent lanceert in samenwerking met haar bureau Etcetera op woensdag 7 september een nieuwe film met een nieuwe merkbelofte: Helemaal thuis. Hiermee keert Essent terug naar de campagneregel van een aantal jaren geleden.

07 september 2016

Comfort omdat de klant centraal staat

Ladybugs

Met de introductie van Essent levert 6 jaar geleden transformeerde Essent van energieleverancier naar energiedienstverlener. Om die interne en externe omslag kracht bij te zetten, ontwikkelde Etcetera in 2010 de ‘Essent Levert’ campagne. Sindsdien is de focus binnen het portfolio steeds meer komen te liggen op producten en diensten die klanten helpen om het comfort in huis te verbeteren, zoals zonnepanelen, isolatie en Nest de slimme thermostaat. De volgende stap in de positionering wordt nu bekrachtigd met de belofte ‘Helemaal thuis’. De bijbehorende nieuwe film is door Etcetera ontwikkeld en geproduceerd i.s.m. Caviar. De regie is van Henry Scholfield. In de film zien we niet alleen de menselijke bewoners graag terug komen in hun fijne en comfortabele huis, maar ook alle dieren in en om het huis. De muziek is een nieuw arrangement van de bekende Madness hit ‘Our House’, gezongen door Marjet van den Brand.

Relevante links
www.essent.nl/comfort

meer over: Comfortenergiebesparing


Geplaatst: 07 september 2016