2.000 abri’s en billboards van Exterion Media op groene stroom van Essent

09 april 2014

Vanaf 1 mei 2014 levert energiebedrijf Essent opnieuw groene stroom voor de verlichting van circa 2.000 abri’s en billboards van het buitenreclamebedrijf Exterion Media. Beide partijen zijn een samenwerkingsovereenkomst overeengekomen voor een periode van 3 jaar.  

“We hebben gekozen voor Essent omdat Essent de afgelopen 3 jaar, waar dat mogelijk was, de objecten van Exterion Media van stroom heeft voorzien. Het traject dat wij 3 jaar geleden samen zijn gestart om alle relevante informatie met betrekking tot de objecten en hun stroomvoorziening in kaart te brengen - van adres tot EAN-code - en de prettige en professionele samenwerking hebben ertoe geleid dat wij nu opnieuw voor Essent hebben gekozen”, vertelt Frank H. Hardenberg, Managing Director van Exterion Media (voorheen CBS Outdoor).  

Medewerkers van Exterion en Essent bij de contractondertekening Medewerkers van Exterion en Essent bij de contractondertekening
09 april 2014

Efficiënt reclames aan- en afschakelen

“We zien het als een compliment dat Exterion opnieuw voor ons heeft gekozen,” zegt Diane Klok, Managing Director MKB bij Essent. “De afgelopen 3 jaar leverden we ook energie aan Exterion Media. We zijn echt een partnership aangegaan en hebben we de manier waarop de abri’s en billboards van Exterion Media op het stroomnet zijn aangesloten vergaand geoptimaliseerd. Hierdoor kan Exterion nu nog efficiënter onderhoud plegen en reclames aan- en af schakelen.”  

09 april 2014

Essent helpt ondernemers energie besparen

Essent helpt ondernemers om energie te besparen. Zij kunnen al gauw 10 tot 20% besparen op hun energiekosten, en dat levert een gemiddelde mkb-onderneming circa € 1.500 tot € 2.500 per jaar op. Essent adviseert ondernemers over energiebesparing en oplossingen als isolatie, voordeliger contracten of slimme meters.  

Relevante links
www.essent.nl/energiewinst


Geplaatst: 09 april 2014