Primeur voor Thialf: eerste stadion met ‘Facebook-stoelen’

03 februari 2012

Thialf in Heerenveen is het eerste sportstadion in Europa met twee stoelen die exclusief gereserveerd zijn voor gebruikers van het sociale netwerk Facebook. In het ijsstadion zitten voortaan bij alle grote internationale schaatswedstrijden 2 Facebook-gebruikers op de eerste rang.

De actie is een initiatief van Essent en wordt mede mogelijk gemaakt door Thialf en de KNSB. Om kans te maken op een plekje op de blauwe Facebook-stoelen moeten gebruikers van het sociale netwerk de pagina van Essent ‘liken’ en een stoel claimen in het virtuele Thialf-stadion.

De eerste wedstrijd waarbij de socialmediazitjes bezet worden, is de Essent ISU World Cup op 2, 3 en 4 maart. Enkele weken later bij de seizoensafsluiting, de Essent ISU WK Afstanden, worden de plaatsen opnieuw door Facebookers ingenomen.

Facebook-stoelen in Thialf
03 februari 2012

Al meer dan 10 jaar supporter van het schaatsen

Essent is al meer dan 10 jaar supporter van het schaatsen. We zijn sponsor van de wereldbekercyclus Essent ISU World Cup en Essent ISU Championships (EK’s en WK’s schaatsen) en van de KNSB. We nodigen onze klanten, relaties en medewerkers uit om te gast te zijn bij deze grote en internationale schaatsevenementen. Samen met duizenden in het oranje gehulde schaatsfans zorgen we voor een niet te evenaren sfeer.

Geplaatst: 03 februari 2012