FC Groningen opent deuren Arjen Robben Skybox voor Facebookers

06 maart 2012

FC Groningen opent de deuren van haar bestuurskamer, de Arjen Robben Skybox, in de Euroborg voor gebruikers van Facebook. Twee fans van de club maken kans op speciaal voor gebruikers van het sociale netwerk gereserveerde plaatsen. Dit gebeurt voor het eerst tijdens de Derby van het Noorden: de wedstrijd tegen sc Heerenveen op zaterdag 31 maart.

VIP kaarten Euroborg

De Facebookers nemen plaats tussen prominente FC Groningers en zitten met hun neus bovenop de wedstrijd. Daarnaast kunnen ze uiteraard genieten van een hapje en een drankje. En een ‘meet & greet’ met een topvoetballer is nooit ver weg in de Arjen Robben Skybox, waarin directie en management van de club speciale gasten ontvangt.

06 maart 2012

Winnen door een stoel te claimen in de Euroborg

De actie is een initiatief van Essent, in samenwerking met FC Groningen en de Euroborg. Om kans te maken op de speciale stoelen moeten gebruikers van Facebook de pagina van Essent 'liken' en een stoel claimen in de virtuele Euroborg.

06 maart 2012

Essent en FC Groningen: samen helemáál groen

Essent heeft zich sinds het begin van seizoen 2011-2012 voor 3 seizoenen als hoofdsponsor verbonden aan FC Groningen. Niet alleen prijkt de naam van het energiebedrijf op het shirt van de club, beide partijen werken ook intensief samen om de groene en duurzame ambities van FC Groningen vorm te geven.

Lees ook: Euroborg - Energieborg: FC Groningen werkt aan het ultieme groene stadion

meer over: FC_Groningensponsoring

Geplaatst: 06 maart 2012