Essent wint National Contact Center Award

26 april 2012

Essent is tijdens het Telecommerce Gala van NCCA beloond met een zogenaamde Value Centre Award.

De jury van de NCCA (Nationale Contact Center Awards) kende de onderscheiding toe aan de klantenservice van Essent omdat de medewerkers klantgericht handelen op een goede manier weten te combineren met een commerciële instelling. De activiteiten van de medewerkers van de klantenservice zorgen er zo voor dat Essent haar klanten weet te behouden in een markt waarin veel van leverancier gewisseld wordt.

Nationale Contact Center Awards 2012
26 april 2012

De beste erkenning

Erwin Hemmen, directeur Sales van Essent is trots op de award: ‘Dit is de beste erkenning die we als bedrijf kunnen krijgen. We winnen immers omdat onze medewerkers met veel passie onze klanten dagelijks naar tevredenheid te woord staan. Dat hebben we weten uit te stralen naar de vakjury.’

26 april 2012

Andere nominatie niet verzilverd

Essent was overigens genomineerd in nóg een categorie, die van beste online klantenservice. Hierin kwam echter de Kindertelefoon als winnaar uit de bus.

26 april 2012

Over de Stichting Nationale Contact Center Awards

Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) streeft ernaar de kwaliteit van klantcontactcenters in Nederland inzichtelijk te maken. Dit doet zij onder andere door jaarlijks de Nationale Contact Center Awards uit te reiken.

Geplaatst: 26 april 2012