Essent strijdt voor twee awards beste klantcontactcase 2012

20 maart 2012

Essent is twee keer genomineerd bij de NCCA Awards, de jaarlijkse onderscheidingen voor de beste prestaties op het gebied van klantenservice. Het energiebedrijf maakt kans op de prijzen in de categorieën Value Center en Customer Service Online.

Naar deze prijzen dingen in iedere categorie drie partijen mee die door een vakjury zijn geselecteerd. Naast Essent zijn dat PostNL en VvAA in de categorie Value Center en Kindertelefoon/Trinicom en T-Mobile in de categorie Customer Service Online. De prijsuitreiking van de Nationale Contact Center Awards (NCCA) vindt plaats tijdens het Telecommerce Gala op 25 april in Utrecht.

Klantenservice
20 maart 2012

Value Center

Erwin Hemmen, Commercieel directeur consumentenmarkt bij Essent: “Deze nominatie onderstreept de transformatie waar we in 2011 doorheen zijn gegaan. Onze medewerkers leveren de beste persoonlijke service en helpen de klant om de energierekening laag te houden. We hebben een groeiend klantenbestand en we houden onze kosten laag. Dat maakt me trots. We gaan dan ook voor de winst in de categorie Value Center. Diverse afdelingen werken nauw samen om verbeteringen door te voeren in het voordeel van onze klant. En dan zien niet alleen wij, maar ook de klant. Die kiest vaker voor Essent. En de klant heeft natuurlijk altijd gelijk!”

20 maart 2012

Customer Service Online

“We zijn bijzonder trots dat we genomineerd zijn in de categorie Customer Service Online. Met deze nominatie krijgen we erkenning voor de inspanning waarmee we de dienstverlening aan onze klanten steeds weer weten te verbeteren; via de telefoon en in toenemende mate online. Deze nominatie motiveert ons om op de ingeslagen weg door te gaan en samen met onze klanten verder te bouwen aan een perfecte online service. Omdat we erin zijn geslaagd zijn, door goed te luisteren naar de klant, de online service spectaculair te verbeteren en daarnaast een groter deel van onze klanten online te bedienen, verdienen wij de overwinning”, aldus Paskal van Lomm, Manager Online & Channel Development bij Essent.

20 maart 2012

Nationale Contact Center Awards

Jaarlijks worden tijdens het Telecommerce Gala de prijzen voor de beste klantcontactcenters bekend gemaakt. De vakjury bezoekt alle genomineerde contactcenters om uiteindelijk tot de winnaars te komen in zes categorieën: Customer Experience, Customer Service Online, HRM, Innovation en Change, Partnership en Value Center. Ze geven objectief en afgewogen op basis van bezoeken een oordeel over elke ingediende case.

20 maart 2012

Over NCCA

Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) maakt de kwaliteit van klantcontactcenters in Nederland inzichtelijk. Dit doet zij door jaarlijks de Nationale Contact Center Awards uit te reiken. NCCA wil het imago van de branche verbeteren, een bindende factor te zijn in de branche en vooral tonen dat kwaliteit mag worden beloond.

Geplaatst: 20 maart 2012