Contact

 

 

 

Alles over onze contact mogelijkheden

Wilt u weten hoe u contact met Essent opneemt? Waar u het antwoord op uw vraag kunt vinden? Of wilt u graag uw energiezaken online regelen? Op deze pagina vindt u contactmogelijkheden en selfservice-opties.

 

 

 

Heeft u een vraag?

Veel zaken kunt u eenvoudig en snel online regelen via Mijn Essent. Wilt u graag iemand persoonlijk spreken dan kan dat uiteraard ook. 

Telefonisch contact

Wilt u uw vraag graag telefonisch stellen? Bel dan naar onze klantenservice. Onze adviseurs zitten voor u klaar. Houd uw klantnummer bij de hand, dan kunnen we u sneller helpen. 

Klantenservice voor grootzakelijke bedrijven: 0900 600 9600

(u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten) 

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.30 uur

Contact over een offerte of een nieuw contract

Bekijk online uw aanbod

Uw persoonlijke offerte regelt u in 5 minuten, gewoon online. Mét de scherpste prijs. Ook het tekenen van de offerte en uw contract afsluiten kunt u online regelen.

Persoonlijk advies

Bij Essent heeft u een vast aanspreekpunt. Uw adviseur neemt graag uw offerte met u door. Ook als u vragen hebt, helpt uw adviseur u natuurlijk verder.

Weten of u nog goed zit?

Wilt u graag energieprijzen vergelijken? Bel onze klantenservice voor een gratis ContractCheck! Met één telefoontje weet u wat de beste keuze is voor u.

Doe de ContractCheck

Heeft u een aanbod ontvangen van een andere energieleverancier? En ziet er dat op het eerste gezicht aantrekkelijk uit? Het tarief per kWh/m3 komt op de energiemarkt tot stand en verandert dagelijks. Voor een juiste vergelijking moet de offerte van de andere leverancier op dezelfde dag als de offerte van Essent zijn gegenereerd. Bel onze klantenservice voor een gratis ContractCheck! Eén telefoontje en u weet wat de beste keuze is.

ContractCheck voor bedrijven

Energieprijzen vergelijken?
Laat uw telefoonnummer achter, wij bellen u meteen terug.

> Liever later gebeld worden?