Hoe kunt u annuleren?

Van gedachten veranderd? U heeft een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van de bevestiging van de overeenkomst of het product. U kunt de overeenkomst telefonisch annuleren, maar schriftelijk mag natuurlijk ook.

Uw overeenkomst voor stroom en gas & Niet Meer Bijbetalen

U wilt uw overeenkomst voor stroom en/of gas of Niet Meer Bijbetalen van Essent annuleren? Bel dan gratis met onze Klantenservice via 0800 02 44 556 op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur.

Als u tijdens de bedenktijd stroom en gas heeft afgenomen van Essent, dan bent u voor de geleverde energie de overeengekomen vergoeding verschuldigd.

Liever schriftelijk annuleren?

Stuur uw brief binnen 14 dagen naar:

Essent Retail Energie B.V.
Postbus 1484
5200 BM ’s-Hertogenbosch


Uw overeenkomst voor Essent Zonnepanelen

U wilt uw overeenkomst voor Essent Zonnepanelen annuleren? Neem daarvoor contact op met de Service Partner die uw installatie heeft uitgevoerd.

Uw overeenkomst voor Essent(webshop) producten

U wilt uw overeenkomst voor Essent (webshop) producten annuleren? Bel dan met onze Klantenservice via 0900 1550 (u betaalt uw gebruikelijke belkosten) op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

Liever schriftelijk annuleren?
Stuur uw brief binnen 14 dagen naar:

Essent Retail Energie B.V.
Postbus 1484
5200 BM ’s-Hertogenbosch

Uw overeenkomst voor Essent Laadpas

U wilt uw overeenkomst voor Essent Laadpas annuleren? Bel dan gratis met onze Klantenservice via 0800 3773683 op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur.

Liever schriftelijk annuleren?
Stuur uw brief binnen 14 dagen naar:

Essent Retail Energie B.V.
Postbus 1484
5200 BM ’s-Hertogenbosch

Voorbeeldbrieven om te annuleren

U kunt onderstaande voorbeeldbrieven gebruiken om uw contract met Essent te annuleren.