Meld de klant aan voor Thuisvoordeel

Er zijn twee mogelijke manieren waarop de klant zich aanmeldt voor Thuisvoordeel: telefonisch of via een formuliertje op essent.nl. Hieronder lees je precies hoe je de gegevens vervolgens op deze pagina kunt invoeren.

Belt de klant?

Controleer of zijn of haar actiemailpermissie aan staat in MPR. Is dat niet het geval, vraag of de klant dit wil en voer het meteen door in MPR. Als klant dit niet wil, kan hij helaas niet deelnemen aan Thuisvoordeel. Deze actiemailpermissie is namelijk nodig om mails te sturen over Thuisvoordeel. Vul vervolgens samen het onderstaande formulier en in dubbelcheck het Air Miles kaartnummer dat de klant doorgeeft. Dit bestaat uit 9 cijfers. Neem vervolgens de drie vinkboxen door en vink deze alledrie aan. Verstuur het formulier, de klant is ingeschreven voor Thuisvoordeel.

Wil de klant zelf de voorwaarden van Thuisvoordeel lezen? Verwijs hem of haar dan naar: https://www.essent.nl/content/particulier/speciaal_voor_klanten/thuisvoordeel.html 

Heeft de klant online een formulier ingevuld?

Je hebt dan een e-mail ontvangen met daarin de gegevens van de klant. Typ de gegevens over in het formulier hieronder, doe dit heel nauwkeurig. Zoek het klantnummer op en zet de actiemailpermissie aan in MPR. En dubbelcheck of het Air Miles kaartnummer dat je intypt uit 9 cijfers bestaat. Vink de drie boxen aan, want die heeft de klant of medewerker ook zojuist aangevinkt. Verzend het formulier.

Schrijf de klant in voor Thuisvoordeel

De gegevens zijn verstuurd!

De inschrijving is gelukt! De klant doet nu mee aan Thuisvoordeel.