's-Hertogenbosch,
19
juli
2017
|
16:47
Europe/Amsterdam

Essent partner Theaterfestival Boulevard

Essent is sponsorpartner geworden van Theaterfestival Boulevard. Om de betrokkenheid met de stad ’s-Hertogenbosch te onderstrepen, heeft de energieleverancier ervoor gekozen om het nationaal en internationaal geroemde zomerfestival de komende drie jaar te ondersteunen. Dit jaar vindt de 33ste editie van het festival plaats in ’s-Hertogenbosch, van 3 tot en met 13 augustus.
 

Verbondenheid met ’s-Hertogenbosch 
Essent heeft een belangrijke (maatschappelijke) positie in en verbondenheid met ‘s-Hertogenbosch en omstreken. Om de betrokkenheid met de stad te onderstrepen heeft Essent door de jaren heen diverse activiteiten, tentoonstellingen en andere events (financieel) ondersteund. Omdat de sponsoring van het project rond 500 jaar Jheronimus Bosch (JB500) is geëindigd, is Essent op zoek gegaan naar een ander initiatief van grote kwaliteit en uitstraling. Theaterfestival Boulevard past goed bij de ambitie van Essent om een project te sponsoren dat breed toegankelijk is en verbondenheid met de regio uitdraagt. Essent is de komende drie jaar partner van het theaterfestival.

Festival voor iedereen 
Patrick Lammers, CEO van Essent: ‘Boulevard is al meer dan 30 jaar een begrip. Het festival verbindt hoge kwaliteit kunst met een groot publiek. Er is voor iedereen wat wils, de verscheidenheid aan activiteiten spreekt ons aan. Theaterfestival Boulevard zorgt ervoor dat het festival voor iedereen toegankelijk is; met dans, muziektheater, straattheater, muziek en kunstvormen die niet binnen een hokje passen. Wij leveren daarom de komende jaren graag een bijdrage aan het succes van dit mooie festival en de stad ’s-Hertogenbosch.’

Viktorien van Hulst, directeur Theaterfestival Boulevard: ‘Boulevard verheugt zich op de samenwerking met deze innovatieve en betrokken partner. Ons festival is stevig geworteld in de stad ’s-Hertogenbosch. Ik ben er trots op, dat Essent de komende jaren vanuit een gedeelde verbondenheid met de stad, in ons festival wil investeren.’