's-Hertogenbosch,
23
september
2017
|
07:00
Europe/Amsterdam

Essent maakt leven makkelijker met klusdienst ZoOpgelost

Vanaf vandaag kan iedereen gebruik maken van de klusdienst ZoOpgelost van Essent. Met ZoOpgelost kunnen consumenten snel en eenvoudig online de juiste vakman inschakelen voor elke klus of onderhoud aan het huis op een tijdstip dat hen het beste uitkomt. Voortaan worden o.a. lekkende afvoeren, verstopte wc’s of kapotte ruiten snel en vakkundig gerepareerd via de klusdienst. Essent denkt verder dan energie en levert slimme oplossingen voor het verbeteren van comfort, service en duurzaamheid.

Met ZoOpgelost voorziet Essent in de groeiende behoefte bij consumenten om klussen uit te besteden aan een betrouwbare en vakkundige klusser. De dienst is beschikbaar voor iedereen. Essent-klanten kunnen daarnaast een jaar lang gratis het Premium abonnement afnemen waardoor ze ook spoedhulp kunnen inschakelen en 10% korting krijgen op de klussen.

Consument klust minder zelf
ZoOpgelost is een online platform waar consumenten gemakkelijk en snel een afspraak kunnen inplannen met de juiste vakman zoals loodgieter, elektricien of klusjesman. Steeds meer consumenten kiezen ervoor om een vakman in te schakelen voor klussen in en rond het huis. De grootste barrières om een vakman in te schakelen zijn onbetrouwbaarheid, intransparantie in prijs en een lang zoekproces. Met ZoOpgelost neemt Essent al deze barrières weg.

Slimme oplossing die het leven makkelijker maakt
Op het platform is een selectie van kwalitatief hoogstaande vakmannen beschikbaar. Via de website kiest een consument zelf een tijdstip. ZoOpgelost koppelt vervolgens de juiste lokale vakman aan de klusopdracht. Per klus betaalt de consument een vaste prijs die vooraf duidelijk is. Er worden geen voorrijkosten gerekend en de consument krijgt garantie op de geboekte klus. Mark van Zon, commercieel directeur bij Essent: ‘We leveren slimme oplossingen voor het verbeteren van comfort, service en duurzaamheid. We denken daarbij verder dan energie. ZoOpgelost is een goed voorbeeld van hoe wij het leven van consumenten makkelijker maken. Klanten van Essent geven we bovendien graag iets extra.´

Ook bij spoed of calamiteiten
Klanten van Essent krijgen een jaar gratis het Premium abonnement en kunnen via ZoOpgelost ook gebruik maken van een spoeddienst. Bij een calamiteit in huis, zoals lekkage, verstopping of reparatie van hang- en sluitwerk staat via ZoOpgelost binnen een uur een vakman klaar. Deze lost het probleem snel en kundig op tegen een goede prijs. Ook hier betaalt men geen voorrijkosten. De spoeddienst is dag en nacht bereikbaar.

Samenwerking
Essent werkt voor de dienst ZoOpgelost samen met Mainplus. MainPlus levert diensten aan particulieren, vastgoedeigenaren, beheerders en onderhoudsbedrijven. Joost Versteeg, directeur van Mainplus: ‘De samenwerking met Essent betekent dat we nog meer consumenten kunnen helpen aan gedegen vakmensen. Mensen maken namelijk steeds minder tijd vrij om zelf klussen te doen in en rond het huis. Uit tijdgebrek of omdat ze het niet zelf kunnen, gaan mensen op zoek naar een vakman. Met onze dienstverlening brengen we vraag en aanbod bij elkaar. In de afgelopen jaren hebben wij op deze manier meer dan 400.000 reparatieverzoeken naar volle tevredenheid uitgevoerd.’

Voor meer informatie kijk op: ZoOpgelost.nl